Нова економ-стратегія від Ford: прибутковость через онлайн-продажі

Нова економ-стратегія від Ford: прибутковость через онлайн-продажі

Ford Motor Company вирішили змінити стратегію продаж, і спочатку спробувати це через свій європейський підрозділ. В компанії вирішили максимально скоротити кількість власних дилерів і в основному зосередитись на онлайн-продажах. Саме таким чином керівництво вирішили повернути прибутковість підрозділу Ford of Europe, оскільки переконані в тому, що в мережевих продажах через дилерські центри міститься значна кількість невиправданих витрат. На їхню думку, саме цей фактор призводить до значного збільшення вартості транспортних засобів перед кінцевим споживачем, тобто, до недоотримання прибутків самою компанією-виробником. Таким чином у Ford намагатимуться створити власну ефективну систему продажів. Цікаво, як воно спрацює? І чи стане прикладом для наслідування для інших автомобільних виробників?

Президент європейського підрозділу у спілкуванні із пресою зазначив, що скорочення кількості дилерів однозначно має підвищити рентабельність компанії. І даний крок є цілком виправданим для сучасного автомобільного ринку. За даними незалежних експертів даного напрямку, найбільших збитків зазнають автодилери Великобританії: там вже уточнена кількість центрів, які знаходяться під загрозою закриття – майже половина із 400 одиниць.

Перевтілення європейської дистриб’юторської мережі Ford включатиме в себе пришвидшений перехід до онлайн-продажів у відповідь на коливання споживчого попиту. В компанії філософськи відмітили, що світ – змінюється, в тому числі і світ роздрібної торгівлі. Скоріше всього, на думку американців, з часом у світі взагалі залишиться дуже мало «фізичних» дилерів. Адже сучасний клієнт вже надає перевагу онлайн-купівлі, в тому числі, і автомобіля, і готовий оплачувати за все в єдиному інтерфейсі.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
В Киеве АЗС Shell обновилась в стиле V-Power Pit Stop

До речі, деякі дилерські центри, які спеціалізуються на продажі комерційних авто, американці готові залишити суто для питань технічного обслуговування. Дилерські центри в РФ, наприклад, практично усі стоять на продажі. І вже знаходяться під чітким прицілом китайських комерсантів.

Отож, усі – в онлайн: учитись американської меркантильності!

І таки закрадається зрадлива думка: а може американці так злякались відпочатку китайського, а вже – і європейського коронавірусу?)) Дядько Трамп – тому живий свідок.)

Ford Focus — оренда в Києві

Компанія РентДрайв пропонує в оренду стильний Ford Focus третього покоління 2016року (2,0/160 к. с., автомат/бензин). Розхід пального у змішаному циклі становить 7,6 л/100 км. Технічні характеристики та умови оренди https://rentdrive.ua/avtopark/srednij-class/arenda-ford-focus-new

Хочете більшого вибору? Без питань rentdrive.ua.

Категории
Автомир
Нет комментариев

Оставить комментарий

*

*

СВЯЗАННЫЕ